مصطفی نوروزی

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۲۱ ق.ظ

دست مریزاد به تبریزی ها !!

درود
اول از همه از همه تبریزی ها عذر می خوام بابت موضوع پستم.
دلم بدجور پره. امروز فهمیدم که فاتحه المپیاد رو رو تو تبریز باید خوند. یعنی دیه تموم همین دو سه تا مدالی که تبریز میاورد اونم دیگه تموم می شه. جدا به نظرتون چرا اینجور شده؟ این یه سوالیه که تا حدودی برام مبهم هست. تبریز که تا دو سال پیش حرف اول رو تو ایران تو المپیاد نجوم می زد الان خودتون می تونید ببینید چه وضعی داره نیازی به توضیح نیست. اون یکی المپیاد ها هم داره کم کم محو می شه .
امروز با هزار بدبختی مدیر مدرسه رو راضی کردم که یه دونه استاد برای کلاس المپیاد کامپیوتر بیاره اونم با چه زوری.
یعنی مدیر تصمیم گرفته بود که هر طور شده منو بپیچونه منم تصمیمگرفته بودم هر طور شده مدیر رو راضی کنم حالا شما ببینید چی از آب در میاد. یک ربع مدیر هر بهونه میاره من جوابشو میدم که آخر من پیروز شدم . { به فعلی که به کار بردم دقت کنید ! }.
امروز با استاد بزرگوارم آقای گوهرشادی که واقعا از نظر من جزوه ادم های کم نظیر هستن حرف می زدم نکته قشنگی گفتن برا این که چرا المپیاد تو نه تنها تبریز همه جا دیگه داره کم کم از ارزش می فته و کم رنگ می شه. این که مثلا مشکل تبریز اینه که برای مثال دانشگاه های تبریز نمیان یه دونه مسابقه برنامه نویسی بذاره نمی گیم بیاد در سطح بالا در سطح اصلا خیلی مبتدی تا این دانش آموز ما دیگه وقتی اسم برنامه نویسی رو میاری جلوش بیچاره از ترس فرار نکنه. جدا من نمی دونم چرا تو تبریز چرا همه از کامپیوتر فرار می کنن ؟ { جدا چرا ؟!}.
والا به نظر من این مدیر و مسیول های آموزش پرورش ها اون دنیا باید جواب بدن. یه فضایی ایجاد کردن که خرخونی افتخار شده هر کی خرخون باشه می گن ببین اینو ... . طرف المپیادی باشه می گن ببین دیوننه رو داره چیا حل می کنه!!! { البته این مورد نمی دونم تو جاهای دیگه هم باشه صحبت من درباره تبریز هست}.
کلا باید یه فکری کرد حرف زیاده نمی خوام حوصلتون رو سر ببرم حرفم اینه بابا دانش آموزهای تبریزی کمی به خودتون بیاید چرا باید تبریز تو جشنواره خوارزمی بخش کامپیوتر 6 سال هیچ مقامی که هیچ اصلا طرحی نده . یا اصلا بجث کامپیوتر نیست همه زمینه هاست، چرا نجومی که تبریز تو ایران حرف اول رو می زد الان دیگه ... . والا تو مدرسه ما { شهید مدنی 2 } عملا کسی برا المپیاد نمی خونه به جز یکی دو نفر از مدنی 1 کامل خبر ندارم اما مثل این که اون جا هم زیاد نیستن.
که عامل این وضع به وجود اومده خود ما هستیم ،این مدیر ها این مدیر های آموزش پرورش و... .
نمونه اش امروز که به خاطر یه کلاس المپیاد کم مونده بود به التماس کردن بیفتم !!!!!!! .
ببخشید اگه متن طولانی شد اگه طولانی شد. یادم رفت بگم من نمره انشام هیچ وقت 20 نبوده به خاطر همین اگه بد می نویسم به بزرگیتون ببخشید.

خوش باشین;)
<
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۸
مصطفی نوروزی

نظرات  (۳)

ای ول مصطفی خوب بود غلط املایی و انشایی و دستوری فراوون بود!!!!!اما چون خودمونی نوشته بودی خوشم اومد به جون خودم من عاشق همچین متنی ام تعارف نمیکنم ولی خوب بود مخصوصا اونجاش که میگی خرخونی شده افتخار!!!ای ول داش گلم حرف دل همه رو زدی!منم واسه تو و همه دانش آموزای تبریزی آرزوی موفقیت تو هر المپیاد و هر چیزه دیگه ای که باشه میکنم نه انصافی خوشم اومد هرروز مطلب بذار میام به وبت خوبه یاعلی خدافظ
پاسخ:
:)
الته منظورم از خرخونی شده افتخار این نیست که بگم خرخونی خوب نیست خیلی هم خوبه بهتر از نخونی هست. اما این که دیگه همه از المپیاد فرار کنن اون دیگه ...
سلام مصطفی جان
خوشحالم که با دوست خوبی مثل تو آشنا می‌شم. یه جورایی یاد گذشته افتادم.
منم به وقتش تجربه‌هایی راجع به خرخونی و بها ندادن به دانش و این چیزا داشتم که مفصله. یه جورایی مسیر زندگیم دگرگون شده. ولی خب سعیم همیشه همین بوده که مهارش کنم. نمونه همین که سه مقطع تحصیلی سه رشته‌ی مختلف رو خوندم که بشه اون بحث روال فرمالیته پیش رفتن بدون اینکه بدونی چرا داری می‌خونی رفع بشه.
دوران اولی که من دانشگاه تبریز درس می‌خوندم این دانشگاه سه تیم سهمیه برای مسابقات ACM داشت. الان شده یه تیم که اونم چندان خوب جواب نمی‌دن. امسال که دوباره برگشتم این دانشگاه مسئولیت جمع و جور کردن یه تیم قوی برای اعزام سال بعد رو بر عهده گرفتم. باشد که میسر گردد.
در مورد مساله‌ای هم که پیام داده بودی خوشحال می‌شم در ارتباط باشیم. فقط اینکه تصور نکن با آدم خیلی خفنی طرف هستی. فقط اینکه منم مثل تو علاقمند هستم و مشتاق. :)
پاسخ:
انشاالله که موفق می شید و این تلسم رو می شکونید :) .
همین که شما حاضر شدید وقت بذارید برا ما افتخاره و الا درس و المپیاد همش بهونست .

۱۶ آذر ۹۱ ، ۲۱:۰۳ ابوالفضل اسدی
و با جیپک هر چیزی را زنده ساختیم
سال دیگه نیرو می فرستیم از جیپک به تبریز
نگران نباشین
پاسخ:
:)
شما هم بفرستید این حا راه نمی دن :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی